FAQ – Intrebari Frecvente

CATE CALORII ARE MENIUL?

Nu numaram caloriile, nu este conceptul nostru si vrem sa va aratam ca nici dumneavoastra nu trebuie sa stiti neaparat numarul de calorii pentru a avea o alimentatie sanatoasa.

POT ALEGE ORA DE LIVRARE?

In principiu, avand in vedere ca primiti masa pentru toata ziua, livrarea se va face dimineata – ori acasa ori la birou. Ceea ce avem noi insa nevoie, este ora maxima la care trebuie sa ajungem in locatia dumneavoastra, pentru a putea planifica livrarile astfel incat sa ajungem la toti abonatii nostrii.

CE SE INTAMPLA DACA NU POT CONSUMA ANUMITE ALIMENTE?

Specificati toate aceste detaliile legate de intolerante la anumite alimente in cadrul discutiei preliminare cu reprezentantul Catering Sanatos, iar acesta va va instiinta daca le folosim sau cat de des se intampla acest lucru.

DACA SUNT PLECAT DIN BUCURESTI, CE SE INTAMPLA?

Daca nu sunteti in oras o anumita perioada de timp, trebuie sa ne anuntati cu minim 48 de ore inainte, iar noi vom transfera banii inapoi in contul dumneavoastra pentru zilele in care nu va putem livra abonamentul sau putem stabili de comun acord sa nu mai livram abonamentul in intervalul in care va aflati in imposibilitatea de a-l receptiona.

CE FAC DACA AM ACHIZITIONAT UN ABONAMENT SI MANCAREA NU ESTE PE GUSTUL MEU?

Stim ca nu putem fi pe gustul tuturor, asa ca in cazul abonamentelor de 1 sau 2 saptamani, daca mancarea nu este pe gustul tau, ne poti notifica, iar noi iti vom transfera inapoi banii, fara zilele in care ti-am livrat deja meniul.

UNDE POT VEDEA MENIURILE?

Ne dorim ca meniurile sa fie o surpriza pentru dumneavoastra in fiecare zi, de aceea nu vi-l vom spune inainte si va vom lasa sa il descoperiri in ziua in care il primiti. Tot ce putem promite este ca meniul este diferit in fiecare zi!